Archive for February 6, 2009

Experiment -mica obsesie-reloded

(Obsesia impartirii reluata)

Inteleg obsesia budistilor cu timpul, si vieti retraite.  Cum sa nu te apuce un dor nebun de alta viata cand a ta e de o banalitate infioratoare. Mi se par fascinanti oamenii care reusesc sa scape din rutina.Dar din pacate sunt asa de putin ,  si mai dureros nu cunosc nici unul.

Daca as putea cumva sa dau cu picioru in tot mi-ar place sa:

  1. sa-mi iau bagaju in spate si sa fac turul Europei pe jos
  2. sa stau toata vara in cort
  3. sa iau vacanta un an si sa stau la tara, poate sa cumpar un manz si sa-l imblanzesc.
  4. sa ma fac o maica tereza
  5. sa aplic pagina cu pagina Cosmo
  6. sa ma fac misionar prin Africa pe undeva
  7. sa fiu o Oriana Fallaci.
  8. sa ma fac chirurg, si sa tin inimi in mana
  9. sa fiu o combinatie de Amazoano- Elizabeta I- Mata hari- Seherezada- Anais Nin
  10. sa fiu o femme fatale, blonda voluptuoasa si fara pic de creier. (sic ! )

Dar voi continua orarul meu palpitant in care 5 zile pe saptamana  de la 9 la 6 stau cu alti 50 de oamenii  tragand aer conditionati piept,  band apa de “La Fantana”, si injectandu-ne cu cafele .  Seara e de ales intre un film / iesit/ vizite/ magazine/ lotus.  (singurul lucru palpitant e injectia de vineri )

Si la sfarsit sambata si duminica . Si dupa luni , marti, miercuri, joi , vineri. Si iar sambata si duminica. Si apoi luni, marti, miercuri, joi, vineri, vineri.

Infioratoare rutina.

February 6, 2009 at 10:47 am 6 comments


February 2009
M T W T F S S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728