Ati observat ca:

February 24, 2009 at 3:53 pm 3 comments

1.  Orgoliu inseamna atunci cand sarbatoresti implinirea a 16 ani cu tot felul de oameni dubiosi. Si atunci cand cand cel de care iti pasa vine si te intreaba: Ai o minge de fotbal? Vin eu dupa ea , tu sa ii spui: nu nu am. Dupa toata seara sa iti dai pumni in cap.

2. Nu poti sa nu te gandesti la nimic. Poti pentru o fractiune doua de secunde sa ai creierul complet gol. Fara nici un gand, care trece prin cap. Deci a spune, n-ai nimic in creierii aia e tehnic incorect.

3. Sa spui la revedere e cel mai greu lucru de pe pamant.

4.Creierul e scindat in doua parti. Partea cu aventura, care te indeamna sa faci ce-ti taie capu: sa trimiti 4 5 sms-uri penibilo amuzante aceleasi persoane,  sa te intorci la aceleasi persoane desi le-ai mai zis de milioane de ori la revedere, sa n-ai pic de orgoliu, sa ierti iar si iar, sa declari iubire vesnica bla bla, si parte rationala. Vesnica lupta.  Simtirea, sau … ratiunea.

5.Relatiile bolnavicioase sunt atractia mileniului.

Entry filed under: Uncategorized.

Citat Impulsivitate+ Lipsa umorului+ Ranchiuna= Dezastru

3 Comments Add your own

  • 1. acesta  |  February 24, 2009 at 8:38 pm

    2,4,5 adevarat graiesti.
    1, nu stiu ce sa zic
    3, hmmm.. nu mi se pare, mie cel mai greu imi vine sa zic “pa” :))

  • 2. manu  |  March 17, 2009 at 8:26 pm

    Eu pot să nu mă gândesc la nimic. Ajută la relaxare.
    Se pare că este strict masculină treaba, deci fetele nu prea au cum înţelege cum funcţionează şi de ce putem face asta.

  • 3. ade  |  March 20, 2009 at 9:33 am

    :))
    eu practic gandirea la nimic cand vreau sa dorm. da la instant.

Leave a comment

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


February 2009
M T W T F S S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728