Hm….

February 15, 2009 at 11:42 am Leave a comment

1.La pranz se vorbea despre Jim Morrison, si cum zicea ceva prezentator ca este unul dintre cei mai frumosi barbati pe care i-a avut pamantul asta. Ca sa vezi. Si eu care credeam ca Brad Pitt e inceputul si sfarsitul.  In 2 timpi si 3 miscari ma infiintez sa vad si eu minunea.

jimmorrrison1

2. Dupa Jim, mi-am continuat cercetarile. Urmatorul a fost  James Dean, care dupa 8 filme jucate si la doar 24 de ani a devenit un soi de legenda , si de reprezentantul Rebelilor fara cauze. (Totusi, nu a jucat in marele hit Rebelde)

james_dean

3.  ” Ea bate,şi eu ştiu că bate, şi vreau eu să bată.
O aud întruna, până nu mai vreau să bată.
Dar auzul meu şi ea sunt doar o bucată,
un singur bloc de piatră nedespicată.”

Cand am citit prima oara Nichita, cu poezia clasica Emotie de toamna, am crezut ca e femeie.  Am suferit un soc profund cand am auzit ca de fapt e barbat. Totusi…

nichita_stanescu

4.  Rhett Butler (Clark Gable). De altfel sunt sinonime cele doua nume.( Ce conteaza urechile clapauge, nu vor sta ele in calea iubirii adevarate. Nu nu. )

clark-gable

5. Paul Newman.  Intrebat asupra fidelitatii in cuplu a dat urmatoarea replica, celebra de altfel: “Why go out for hamburger when you have steak at home?

paul

Exceptia: Urmatorul pe lista e viu . Cu marele , marele atu ca ne-a vizitat liceul unde vreo 100 de pustoice il sorbeau din ochi nu alta. Fuma tigara din tigara,  o mutra din aia de je m’en fiche, si vorbea despre teatru. La sfarsit ne-a dat autografe. E pastrat si azi ca o relicva. Le-a scris cu pixu lui Andi. A devenit si pixul un bun pretios la care te puteai uita doar din vitrina.

florin-piersic

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , , , , .

Leneveala de sambata “Morti fara ingropaciune”

Leave a comment

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


February 2009
M T W T F S S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728