Haiu

February 18, 2009 at 12:37 pm Leave a comment

Haiu şi-a adus două brădii (1) de făină şi i-a spus soră-si:

-Uite, măi Tiţă mă duc la Bucureşti.

-D-apo amu ce să zic eu măi Hai.Că dute, că aci iacă sântem dăstui. Ş-apoi ce-i a to tăt a to o fi.

-Aşei. Iaca ti-am adus făina asta. Nu mii face tu oleacă de pită că până la Bucureşti îi cale lunga, şi banii nu prea sunt.

-D-apoi cum nu ţi-oi face. Faceţi-oi.

Peste oleacă de vreme Haiu vine înapoi şi ii spune soră-si

-Ştii ce Măria noastra. Nu-mi fă pită , că să întăreşte ca piatra. M-ai bine fă-mi acole odoua plăcinte şi scoverzi(2) cu caş

-Noa bine Haiu nost. Faceţi-oi.

Şi face Măria plăcintele şi scoverzile. În ziua plecării se scoala Haiu dis de dimineaţa.Pune mâna pe scutecu cu placinte şi scoverzi şi spune

-Tulai Doamne, cât terhet(3) .D-ande şi mă duc eu cu astea în spate. Ştii ce , Măria noastă, stau io aci până se termină plăcintele şi scoverzile şi om vedea apoi.

-D-apu stai tu amu, Haiu nost.

Voi nu ştiţi cât de teribil şi faimos e Haiu. O să aflaţi.

  1. un fel de căldare de lemn.

  2. Clătite

  3. grămada, greutate

Entry filed under: Uncategorized.

“Morti fara ingropaciune” Citat

Leave a comment

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


February 2009
M T W T F S S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728